dimarts, 10 de novembre del 2009

COM PENJAR UNA PRESENTACIÓ DE DIAPOSITIVES AL BLOG

Aquestes són algunes de les coses que m'agrada fer, persones amb qui m'ho passo d'allò més bé i moments divertits o impressionants, com el dia que vaig cantar una cançó en un bar o el dia que vaig aconseguir fotografiar un llamp!!



Per poder penjar aquesta presentació al meu bloc:
  1. Primer he hagut de crear-me un àlbum amb les fotos que volia ensenyar


  2. Aquest àlbum cal penjar-lo a internet, al PICASA, per exemple.


  3. Un cop t'has creat un àlbum, hi pots clicar al damunt i a la part dreta hi surt LINK TO THIS ALBUM, que és un enllaç a aquest àlbum.


  4. Veureu que hi ha URL I EMBED.


  5. Seleccioneu i copieu tota la informació que surt a EMBED


  6. i l'enganxeu a l'ENTRADA NOVA que haureu obert del vostre BLOC.


  7. A sobre o a sota de tota aquesta parrafada hi podeu escriure un petit text explicant què o qui hi surt a les fotos, on van ser fetes i per què us agraden o per què les heu penjat al bloc.
I ja està, publiqueu el missatge =)

1 comentari:

  1. Eiiiii.

    Ostres Cristina quines fotos més xules! t'ha quedat molt bé aquesta presentació... vaig a provar a veure si a mi també em surt!

    ResponElimina